Thursday, May 17, 2012

con't Recap Foundation 1st UTP - Senah

oppss, aku terlupa 1 point, penting tahap IMBA..haha

9) Senah- kuceng yang telah memeriahkan V2C yang memang sedia meriah.  Tak dapat dikenalpasti apa tahap attraction Senah dengan roomate aku, Jibah.  Tapi yang pasti sangat rapat, mungkin ionic bond, takpun ion-dipole :P
Bukan aku tak suka Senah, tak dinafikan Senah memang comel tapi aku memang malas nak ambil kisah pasal makhluk yang menyerupai Puss In Boots ni.

Paling tak boleh lupa, kisah Senah yang keciritan akibat kepandaian insan-insan yang memberinya makan KFC.  Padan muka. Esoknya, najis parallel di depan mata.  Memang dasar kuceng Engineering School.  Senah2, tahniah, anda telah menyebabkan warga V2C ground floor sengsara deria hidu T_T
this is Senah.  Suspek utama.  Jangan risau, Roti Impit ni bukan penyebab kejadian...

Sekarang Senah dahpun ada anak.  Bilangan spesifik tak dapat dikenalpasti.  Tula, sapa suruh beranak time study week.  Memang aku rajin sangat nak jenguk tangga hujung tu.
Tapi Senah, kenapa ko bagi hadiah berharga time hari terakhir kami di V2C??
Dahlah paper chemistry pagi tu Senah.  
Kenapa Senah??Kenapa??

entry ini berakhir di sini nampaknya sebab penulis dah stress fikir sebab kelakuan senah tu.  Memang lebih imba daripada Behavioral Analysis.
tata Senah, ada umur kita jumpa lagi :) 
Terima kasih kerana menceriakan hidup kami...

No comments:

A Letter to My Deceased Cat

Hi Kunyet, I hope you're doing fine over there. We just found out that you're no more with us this morning. No longer meowing e...