Friday, September 17, 2010

Ambush!

Ya!Nampaknya saudara Izwan telah meng'ambush' blog saya!Malu cek aih...^^"
oh tidak!


Mulanya agak hairan mengapa tetiba boleh ada 3 misscall daripada bro sorang nih..Sakitkah?Boringkah?Apakah?..macam-macam terbayang di kepala...Rupa-rupanya ada orang terbaca blog kite...
Yup, and it's undeniable that i did mention his name in several posts.  X sangka ang terjah habih blog ni no...n_n
dis is bro Izwan..bakal lawyer woo..Amin^^


But thanks to you bro, you did change my perspective a lot..Memang tak boleh deny memang ada masa aku sedikit jauh daripada Dia.  Mungkin iman ini masih tidak cukup kuat atau..entahlah..
I will always remember your advice.  Memang bukan masanya untuk bercintan-cintun zaman sekolah ni, akal x berapa lulus lagi:P
"Yang paling menyayangi kita adalah yang paling banyak memberi"
so, siapakah "yang paling menyayangi kita" itu??Sudah pastilah Allah S.W.T

~kadangkala kita rasa macam x ada sesapa yang sayangkan kita,
 tapi kita lupa Allah kan ada..(dan insan tu termasuk aku)~

3 comments:

EpoL ჌Madd said...

Sakan no. ^^

Muhamad Izwan B Ishak said...

hehe...aku p0n x brapa bg0s sgt utk bagi nasihat ni..but nasihat menasihati kan ciri2 org yg beruntung...maka atas dasar itulah kita perlu saling nasihat menashihati atau bahasa mudahnya ingat mengingati...:-)

E.d.Y said...

yup betul...Allah yang paling sayang kita...sebanyak mana pun dosa, pasti Allah maafkan

A Letter to My Deceased Cat

Hi Kunyet, I hope you're doing fine over there. We just found out that you're no more with us this morning. No longer meowing e...